zipirinsan. Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS
Post Icon

Çiftleşecek erkek arıyorum! Acil!

Merhaba,


Benim adım Esmer, narin bir kızım. Acil çiftleşmem gerekiyor yalnız iri yarı erkeklerden hoşlanıyorum, çirozsanız hiç niyetlenmeyin, döşünüz de kıllıysa -tercihen tüy- oh mis! 


Daha önce de çiftleşip doğurdum, sahibim yavruları kesinlikle satmıyor, sahiplendiriyor. Parayla pulla işim olsa bu sitede işim olmaz. Lohusayken bile seksiyim, ahanda kanıtı:




Sivri kulak desen sivri kulak, üçgen surat desen üçgen surat, boncuk gözler desen boncuk gözler... hepsi bende var. Yatakta iyiyim, isteyen daha önce çiftleştiğim erkeklere sorabilir öhhm, keşke çiftleştikten sonra yemeseydim onları :/ neyse, bana bir koca lazım, o da bu gece lazım. Yarın gece de olur.


Bana ulaşmak için twitter'den deliberte'yi veya daha da iyisi bir yavrumun sahibi olan  hesabını dürtün. Durum çok acil, halden anlayın. :( Mauuvvv!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder