zipirinsan. Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS
Post Icon

kedilerim ikiye ayrılır: inciler ve ninjalar

kedilerin kişilikleri de, ruh halleri de değişiklik gösterir. benim iki kedim var. ikisi de ayrı telden çalıyor.

ninja'nın en sevdiği şey çıngıraklı toplar. hobileri arasında masaların üstünde ne varsa yere atmak, bardak kırmak, klozetin-su kovalarının içine düşmek, camdan atlamak var. aslında son derece munis ve tatlı bir kediyken, birden aşırı yaramazlaşabiliyor. bir ses duymasın, hemen koşup "noolmuş noolmuş" diye bakıyor. favori dinlenme mekanı pencere önü, sepeti ve benim vücudumun herhangi bir parçasıdır. elimin üstünde, göğsümde, sırtımda, kafamda, popomda... her yerde uyuyabilme yeteneğine sahiptir. kucağa gelmekten pek hoşlanmaz, ama alırsan da çok bi huysuzlanmaz iki dakka durup gönlünü alır sonra kaçar. karnını çok seversen yahut sinirlenirse acımaz, ısırır. en sevdiği dizi de supernatural. dean ve sam'in sesini nerde duysa koşa koşa gelir, ekran karşısına kurulur. bardak kırıp kırıkların üstünde gezdiği için patilerini kesmişliği, yerleri sildiğim deterjanlı suyu içip zehirlenmişliği, güvercin peşine camdan uçup dördüncü kattan düşmüşlüğü vardır.

inci'ye gelince... onu sahipleneli çok olmadı. 2 yaşında dünyalar güzeli bir kız. ama çok çekingen. favori mekanı gardrobumun arkası, kaloriferin üstündeki kedi hamağı ve benim yatağımdır. yorganı kaldırıp arkamı döndüğüm an, yatağa kurulmuş vaziyette buluyorum kendisini. ama "biraz kenara çekilebilir misin ben de yatabilir miyim?" diye sorunca hemen yer veriyor. kenara kayıyor. bazen ürküp kaçıyor. adını çağırınca kesinlikle bakmaz. ama miyav deyince geliyor. miyavca konuşmak gerek onunla. kesinlikle kucağa gelmiyor. ama miyav deyip çağırısan, yanına gelip kendisini sevdirir, bir güzel de mırmırlar. sinirlendiği zaman gücenik gücenik pati atıyor. ısırma tırmalama huyu yok. en sevdiği dizi secret circle. en sevdiği müzisyen erkan oğur. sonra barış manço.

bazı geceler, inci başucumda, ninja da sırtımda olacak şekilde uyuyoruz. bazen biri başucumda diğeri ayakucumda olur. ninja benim üstüme çıkmakta bi çekince görmüyor. ama inci mümkün olduğunca az teması seviyor. onun için yatakta yeterli büyüklükte bir boş alan bırakmalıyım.

her sabah altıbuçukta, tuvalet sırası nedeniyle kavga ediyorlar. tuvaletini yaptıktan sonra genelde inci yanıma gelip kendini sevdirir. ninja sabahları kendisini sevdirmiyor. sonra ben kalkar tuvalete gider, kum temizler, mama ve su kaplarını doldurur işe giderim. akşam geldiğimde, ninja üstüme atlar. onu severim. mesela akşam ninjadan önce inci yanıma gelip kendisini sevdirirse, ninjadan dayak yer. birbirleriyle hala çok iyi anlaşamıyorlar. ama eskisi kadar çok kavga da etmiyorlar. birbirlerine sokulup uyumak söz konusu bile değil. hala aynı yatakta üçümüz uzun süre yatamıyoruz. ancak üçümüz de çok yorgunsak gerçekleşiyor bu.

inci benimle yaşamaya başlayalı bir aydan fazla oluyor. bu süre içersinde epey yol katettik. dolabın arkasından çıkmayan, kimseye sokulmayan, insanlardan kaçan inci, yavaş yavaş bana alıştı. ellerimi yalamaya, benimle yatmaya başladı. tüyleri uzadı, sıklaştı. iyice güvenini kazandıktan sonra kucağıma alabileceğimi de biliyorum. patişlerle uğraşırken sabır çok önemli.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder