zipirinsan. Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS
Post Icon

Şeyhmuz, Paşa, Süslü ve diğerleri - Patilen len!

Patilen twitter'dan gördüğüm bir kediş köpüş sahiplendirme ve arama kurtarma sitesi. Oradan birkaç ilanı daha önce paylaşmıştım. Şimdi aranızda deliberte bana kedi bul allahsız ve/veya bana şöyle bir kedi bul diye gelenleriniz oluyor. Talep ve arzı bir türlü tutturamayabiliyorum, sonuçta benim gözetimimdeki ve bilgim dahilindeki kediler hale, jale, bizim mahalle. İşte bu tür durumlarda benim çevremde aradığınız kedi (veya köpek) yoksa bakacağınız yer patilen. Twitter'dan beni takip edenler ilanları sürekli retweet etmemden ötürü siteyi biliyorlardır ve belki de bana küfrediyorlardır görmek istesek biz takip ederiz diye. Ama gerek kan duyurularında olsun, gerek yuvalandırma duyurularında olsun nereden kime ne zaman ulaşacağını bilemediğimizden fazla tekrar göz çıkarmaz mottosunu belirleyip yolumuza devam ediyoruz.

Patilen'deki ev bekleyen pisilerden birkaçını paylaşayım:

Şehmuz

Şeyhmuz ya da Şehmuz gerek adı ile gerek mor papyonlu piyanist şantör görünümü ile ilk gördüğüm andan itibaren beni güldürdü. Komik bir kediniz olsun isterseniz bu minik size eşlik edebilir, zaten evden atılmış garip, bir pati atın çocuğa be!
ayrıntılı bilgi:

Süslü

Süslü çok hoş bir hanım kedicik, beni eve alın diye cebren ve hile ile evlere girip uyuyor, cama Garfield gibi yapışıp kibar kibar miyavlayarak içeridekileri onu eve almaya ikna etmeye çalışıyor. Munis, cici, tüyloş bir kız. Tekir hayranları kaçırmasın bence, ben bayıldım. Bir arkadaşımın Süslü ile aynı şehirde yaşayan Tekire adlı kedisini andırıyor butlu görüntüsü oradan da artı puan kazandı elbet. Süslü hanım İzmirli.
ayrıntılı bilgi:

Safkan Ankara kedisi Arwen

Aslında adı Arwen değil, hatta bir adı bile yok, ölmek üzereyken sokakta bulunuyor, maviş pambuk pofur bir kızımız. Benim kızı bilenler için benimkinin mavi gözlü, sırf beyaz tüylü ve azıcık narini (daha ne kaldı diyeni pis ısırır kızım, baştan uyarayım) Böyle pambuş, minnoş bir kedi hayalinizdeki kedi ise;
ayrıntılı bilgi:
Bu arada bu kızımıza angora kedisi deniyor, ben tek kedi ile fabrika açmaya kalkmıştım, inanırım. Miniş.

Paşa

Çok yakışıklı ve munis bir bey Paşa bey. Aşıları da tam. Bir de Samsunlu. Ayrıntılı bilgi:

Beşiktaşlı İzmir kedisi Kırpık


Aslında bu kediciğin de bir adı yok, ben uydurdum şimdi. Yazık yavrum boynunda tasması ile sokaklara atılmış garip. Bu kız da İzmirli. Siyah beyaz sevenler için.

Dolly
İnsan kurbanı Dolly'cik, hikayesi için:

Ve çok daha fazla kediyi ve köpeği www.patilen.com adresinde bulabilirsiniz. Hadi şunlara bir pati atın, yayın yaydırın, göreyim sizi! 
Miv.



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder